111690201956578764

BismIllah….Askum Buat teman² yg saNggUp MenTErJah MAsuK KEr BloG aKU Nie…EvEn Blog AKu NIe Xde La BAguIh SaNGAt Pun.. Tapi Aku BErsYUkuR sbb TerCApaI GAk HasRat AKu NAk BAt Blog Nie seBaik Yang BoleY. Herm.. HarI nie… BeRAt GhasaNya Mato Nie NAk BUkaK. MakLUm La, cuTi 3 Hari (weSak Day). Xde AKtiviTi yg BEst SelaIn Darik AKu DAtinG NGan BuDak² Umah Aku Dan Dating Ngn Fiance 2b akU Tue soRang. 3 HAri Aku dok Umah, Bohsan Gak diBuatnya. BEku KapLA oTak AKu nieh. NAsib BAik Petang Aku KUar Gak Ngn FianCe 2b aku. TErBukaK Sket PikiRAn. MakLUm La.. HAri kerJa aKU kerja, pegi Keje Balik KeJe. MaNa Ade Aku Kuar Gi MeMana MeLainKAn Lepak Kat Umah Ngn BebUdak Umah aKU. Tapi KuAr pun x Tahu Nak Gi mana. Dah BoSan JejaLan Kat KL nie. Dah x Tahu Camne Aku Nak VAriAsiKAn KehiDupan Aku Nie. Kalu Ade MOod n OngkOSnya CukUp, aKu KUarLAh LEpaK Ngan BebUdak Umah..KaLau x, doK la Umah.. Pagi² HiRUp UdaRa seGar DenGan BErjOgiNg NgAn Kak As.. KaK aS Tue Boley ‘Ngam² Soi’ NGan Aku..DaLAm Umah Tue, Aku, dieR NGan Si Faten Yang suKA Havoc!! SuKA NyakaT² BebUdak Umah Yang Agak² Slow sKet. Hehehe… KekAdaNg, KiterOrang GeguRau MacaM Nak GAdo Pun Ade TApi GegUrau ManJA jerk… kuikuikui… ManG besT BuDak UmaH aku SkaraNg Nie. WhateVer, Life Must Go On.. BorIng CAmNE Pun, Itu AdaLAh KehIDuPAn Aku Yang SeBEnar..

Herm, TinGGal LagIk 2 BuLAn Nak SamPai Ke AlaM PerTUnanGan Ku… Baju Aku x Gi TeMPAh LAgik. MayBE nexT WeeK Aku Kuar nGan BebUDak Umah SebaGAimaNa Yg KitaOrang PlannIng SemaLam. Aku NAk Gi HanTAr Ke ‘AmiN JauHARi‘. BiaRlah MahAl Sket Pun xpE. JAnjI aKU PUas HAti.. LagIpun AKu x NAk KAng BAju Tue, Jadieq Ntah HApe². MaCam Yg TErJAdieQ KEpaDA KAwaN aku. Dier Gi HAntAr Kat KEdAi JAhiT BiasE (KonOn NAk MUraH) Tapi HAsiLnYA…MUahahaha….(GeLak Ala² genGster). So, x SaBar Nak tunGgu MInGGu Depan… Bestnyer…..

Leave a Reply

