111837188032555148

Image hosted by Photobucket.com

nie LamaN Web HosTinG MemBEr AkuNyer. ManG bagUS, coMpAny MeLAyu. Aku Ade GAk Buat UnDer MemBEr aKU Nie. MAkLUm La, Aku Nie Lemah SkeT DaLAm BAb IT NIE.. TaPI seTelaH Aku Belajar Dr SoraNg AdIk Nie, AlHamDUlIllaH.. TerBukAK Sket KepLA HoTAk Aku Nie.. BUkan SeNanG NAk PhaM BEnDa NIe KAlu TakAt tahu² mcM tue JErk KAlU x DisuSuLi DenGan PrakTikaL. AcTUallY, seRoNok KalU BolEy BAt LAmaN web SenDiriK Nie… MayBE 1 Day AKu NAk BAt JuGak… coNtohNYer shiema.com… Muahahha….. best SioUt! MaKlum La, BuDAk BArU Belajar mcm Aku Nie MAng KemaRuk Sket… hehehhe……. Whatever, bagIk KoranG yaNg Nak Belajar BAt BenDA NIe, Sila La MAsuk Kat weblogcenter.com. Laman WeB Nie BAgIk BuDak² yg BAru nak Belajar Bat Web.. DAn JANGan Lupe MasuK² DalaM Web Aku yg TErBAru.. Just TriaL WebSite www.shiemz.eizil.com/wp

Leave a Reply

