113548673811922270

24 Dec 2005
السّلام عليكم و رحمة الله

Posted 1,
Hari nie hari Sabtu. Hari yang sepatutnya aku berada dirumah. Menikmati kenikmatan rehat yang sebenarnya. Tapi tak jugak. Aku datang opis utk menghabiskan kerja² aku yang banyak tertangguh dan entah sampai bila nak habis nie. Boley dikatakan hampir setiap hari aku pulang lambat ke rumah. Aku buat OT @ dikenali sebagai kerja lebih masa. Aku buat kerja time nie bukan la sbab nak claim duit OT tue lebey tapi dah memang ditakdirkan tanggungjwab aku perlu dibereskan sebelum tiba masanya orang lain yang take over akunyer kerja nie. Tapi aku bersyukurlah sebab aku boley claim OT. Huhuhu… Ditambah lak dengan nak kawen tahun depan nie. Aku sacrified lebey la…

25 Dec 2005
السّلام عليكم و رحمة الله

Posted 1,
Hari nie hari Ahad!! huhuhu…. Merry Chrismas bagi sesapa yang menganut agama Kristian. Sorry, aku bukan nak galakkan tapi sekadar nak mengucapkan je. Aku datang opis lagik hari nie… Huhuhu… Sebelum aku start bat keje. Aku typekan sikit la kat blog aku nie. Dah lama aku x create something kat sini. Keje aku yang memang berlambak memang menyukarkan aku nak spend masa aku utk blog aku nie… Sejak aku berkerja kat KeKKWa nie, baru aku tahu erti kerja yang sebenar. Erti tanggungjawab… Kalu nak ikutkan penat, mang aku penat handle bahagian HR nie. Tapi aku harungkan jugak kerana Allah SWT. Kerja memang x surut even tetiap hari aku buat keje. 1 habis 2 mari… itu yang kerja aku x penah habis. However, aku berdoa semoga ALLAH turunkan rahmat dan kekuatan utk aku harungi dugaan hidup di mukabumiNYA nie.

والسلام

Leave a Reply

