113646432796627550

Assalamualaikum
Wed,04 Jan 2006

Posted 1,

Hari nie hari Rabu. Hari nie gak besday kawan baik aku ASMA SYARLIZA dan dikenali oleh kengkawan asma a.k.a asz a.k.a si itik oleh aku… huhuhuhu… Dah 24 tahun umo kawan baik aku nie. Dah tuo… kalu mase aku kecik2 dulu, bagik aku orang pompuan kalu dah berumo 24 tahun nie dah tua bangat. Dah besar dah dewasa.. Dah boleh kawen.. tapi zaman skrg nie, 24 tahun nie boley dikatakan agak muda lagik utk mendirikan rumahtangga. Masih mentah. Tapi umo seawal nie gak minah nie nak mendirikan rumahtangga termasuklah aku nie yang bakal kawen pada 31/3 nie. Tapi aku kawen dulu la… huhuhuhu… permisi dulu ya buk!! muahhaha… Tapi zaman skarang nie dah kembali ke zaman dulu. Whatever, dierlah kawan aku dr zaman sekolah sehinggalah sekarang. Dah bertahun kitaorang kawan, baru kitaorang tahu yang kitaorang nie 3 pupu (Mama aku ngan mak dier sepupu).

Mase zaman skolah dulu, dengan dier gak aku bat perangai. Kitaorang kuaq hostel mcm datok kiteroang punya. Mase aku ngah kemaruk bercinta ngan si ‘A’ dulu, ngan dier gak aku kuar dating. Dier dating ngan pakwe dier (Yang bakal jadieq tunangan dier) & aku dating ngan si ‘A’. Lastly, hanya dier yang dapat stay sampai skarang ngan pakwe dier. Segala laut dah derang renang, segala gunung derang dah daki.. Lastly derang nak bertunang pada 31/1/06 nie.. So, aku nak kena balik jugaklah pada 31/1 nie. Aku nak kena jadieq mak andam x bertauliah pada hari pertunangan dier tuh. Lagipun mase aku bertunang, dier balik & tolong aku serba sikit. Thanks my Frendz! Alhamdulillah. hari nie hari lahir dier yang ke 24. Macamana pun, aku nak wish utk kali kedua HEPI BESDAY TO YOU MY LUVLY FRENDZ!

~wallahualam~

Leave a Reply

