113987630898927355

Assalamualaikum

wed, 14 Feb 2006

Posting 1,

Dah lama aku ghasa aku x m’update akunyer blog nie. setelah pulang dari kampung hari tue, aku lebey ghajin m’update gambar aku dan kawan baik aku yg baru jer bertunang bulan lepas. Ntah hape ntah yg aku giler sangat ngan adobe nie ntah. Dulu xde sangat pun. Tapi seronok bila leh edit gambar nie kan… Hasil tangan aku boley dikatakan lawa gak… thehhehee… (puji diri sendirik lak. xde orang puji…). Whatever, aku slow² belajar benda nie sebab leh carik makan gak kalu pandai guna benda ni. Selain dari m’edit gambar sendirik tanpa mintak bantuan orang lain.

Posting 2,

Hari nie aku sakit kepala. Semalam bertekak ngan fiance aku disebabkan benda kecik jerk. malas aku nak pikir. Geram pun ade. Dengan keadaan aku yg ngah ‘bulan mengambang’ nie, sikit pun x ley nak pham aku. Tapi lantak la, it’s small matter. Yang penting ‘aku dah maafkan dier & dier dah maafkan aku’. Hari aku datang keje sendirik ngan naik motor. Ghisau gak aku naik motor nie. Ngan dak skolah lagik ngan jam lagik.. Adeyy… Tawakal jer sepanjang jalan… Baik punya cilok aku hari nie… huhuhuhu…. Okla, aku nak start bat keje nie. Skarang waktu keje… jangan memain…. k, adios

~Wassalam~

Leave a Reply

