Kehendak & Kemahuan

Bismillahirahmanirahim

I’m walking away from the troubles in my life
I’m walking away oh to find a better day
I’m walking away from the troubles in my life
I’m walking away oh to find a better day
I’m walking away

IniLah hakikatnya… bila rasa hidup nie masih belum sempurna, terasa inginkan kelainan.Setiap manuasia ade kehendak dan kemahuan sendiri termasuklah aku. Thanks tue ina a.k.a arfah a.k.a ikoko.. Buat sementara nie aku menumpang subdomain dier. Stakat skarang aku agak puas hati… Bila blog yg aku sayang² jadieq tidak sempurna seperti yg aku inginkan… So, http://shiemz.blogspot.com tidak dapat diteruskan…

whatever! Sebelum aku mula domain aku yg baru, aku akan teruskan dgn subdomain nie dulu.

Kalu korunk tengok kat akunyer blog nie, setiap tittle posting aku mesti ade number. Semua itulah adalah kerana aku dah import semua setting dari blogger aku ke wp nie… So, pelan² la aku ubah blog aku nie…

Leave a Reply

