+jodoh tiada+

Posted 1,
Tadi pagi aku bangun awal. Lepas mandi dan solat, hubby ajak gi makan roti canai kat ‘kedai mamak belakang tapah’. Jarang aku dapat breakfast ngan hubby aku. Cuma cuti² mcm nie la dapat peluang. Then dah agak kenyang balik umah aku rehat kejap, tertido lak aku sampai kul 9. Hubby gerak…“Sayang kata nak gi opis?”. Baru aku bangun… Dan bersiap² tapi sebelum ke opis, aku ke klinik. Tujuan nak melihat kandungan aku skarang nie. Ahaks…. seronok bila dah scan. Aku nampak baby dalam perut aku nie. Agak besar.. Tapi kalu nak ikut tarikh period aku mang aku dah dekat 3 bulan tapi doktor cakap baby aku masih kecik dalam lingkungan 2 bulan 3 hari. Doktor ade cakap, baby aku dah ade ‘degupan jantung’. Ahaks.. seronoknya… Alhamdulillah… terungkai segala persoalan aku yg selama nie aku agak kompius. Ade ke tak ade baby dalam perut nie. Insyallah…aku cuba jaga baby aku nie sebaik-baiknya…

Photobucket - Video and Image Hosting
KUALA LUMPUR: “Kalau aku pilih kau sebagai isteri, bermakna aku akan dibuang keluarga,” demikian kata juara Akademi Fantasia Ketiga (AF3), Asmawi Ani atau Mawi kepada tunangnya, Nordiana Mohd Naim, menerusi telefon, malam tadi, sekali gus membayangkan hubungan mereka sudah berakhir.


Posted 2,

Aku kalu bab nie aku ‘no komen’. Tapi aku agak sedey la ngan keputusan yang Mawi buat. Tak jangka, tak sangka dan agak terkejut… Tadi pagi aku gi giant ngan kawan aku nak beli makan. Aku gi ke kaunter pembayaran then ternampak harian metro terpampang gamba mawi dan ina. Terkejut gak aku then terus aku beli… Dalam hati nie ade gak ghasa geram. Tapi dunia artis nie biasa la…. Whatever, aku harap ina akan tabah mengharungi hidup nie. Dier masih muda. Dan aku faham perasaan kecewa dier waktu nie.

2 Responses to “+jodoh tiada+”

  1. zu Says:

    ermmm..apo leh wattt…SOALNYA HATIII…

  2. shiemz Says:

    Ahaks…tue jer la diluahkan pon….

Leave a Reply

