+tayang peyot+

Assalamualaikum…

Posted 1,
Dengan secara rasminya, aku nak tayang peyot aku yg baru 3 bulan nie. Thehehhe.. even x sebesar tong drum tapi cukuplah sekadar utk tayangan umum. Kalu nak tgk secara live kena datang jumpa aku. Ahaks…Kalu korang tgk peyot aku secara live, mang x budget perot aku nie 3 bulan coz nampak mcm 4-5 bulan. Ahahaha… kulit peyot aku nie tebal. Kebanyakkan member opis aku cakap cam tue… thehehhehe… Watever, janji aku & baby aku nie sehat walafiat hendaknya. Insyallah…. Muka pun dah kembang sket…. Idung pun samer…. thehehehhe…😀


Wallahualam

11 Responses to “+tayang peyot+”

  1. zu Says:

    oo…kecik lg tu shiemm…okeyla tuhh….tayang jgn x tayang..hehehehe..asal kan ‘u’

  2. shiemz Says:

    Memang la kecik.. Baru 3 bulan…😀

  3. zu Says:

    tu pasai..abis ekau kato beso..den kto kocik laie..heheehe

  4. shiemz Says:

    apa2 sajalh..janji baby nie sehat hendaknya dalam perut aku nie… insyallah….🙂

  5. puterisatu Says:

    best aar ko nih…dah peknen..mesti hubby ko seronok kan…. ko doakan aku cepat peknen cam ko gak tau…..

  6. shiemz Says:

    Insyaalah..kalu hang sabar, Allah akan permudahkan segala urusan hang tue…🙂

  7. zu Says:

    den bln ni x berjayoooooooooo…

  8. shiemz Says:

    xpe,usaho tanggo kejayaan.. Byk Maso layie.. k😀

  9. zu Says:

    ermm..okkk…muahahaa

  10. rontol Says:

    err…ak nk perot besa gk…
    tp terisi ngn nasik ler…ehehe
    nasik oo nasik….

  11. shiemahalim Says:

    Isi nasik tue senang jerk nak buat.. Nak isi orang tue yg ssh… skali dah terisi, mang kena jaga betut².. kalu terisi nasik, leh kuar balik..😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: