+Life Must Go On+

Assalamualaikum

Photobucket - Video and Image Hosting

Buat pengetahuan kengkawan, blog shiem nie dalam proses pengubahsuaian. Sebab dah jemu ngan theme lama… hes hes hes…. Kalu diperatikan kepada button² di atas tue, semuanya telah dilinkkan. Bukan ape, utk menyenangkan korang gak nak tgk then menyenangkan mata aku yang tetiap hari belek benda nie. Agak kronik gak kalu nak dipikir benda nie. Nak meng ‘edit’ coding yang ade. Agak payah… Aku ghase, theme mcm nie nampak lebey teratur dan sempurna… Kalu jemu nanti tukar lagik.. wah! Besh woo… Watever, thanks to azlina/arfah coz byk membantu.. even aku tahu dier bz ngan assignment dan kuliah dier. Dan dilihat pada blog dier pun, skrg nie ngah bermasalah. Sian ina… Anyway, bukan senang nak bat benda nie. Aku sendirik pun pusing nak carik setting dan coding blog aku nie. Alhamdulillah..stakat la nie.. Okla bagik aku. Cun bangat pun….

2 Responses to “+Life Must Go On+”

  1. ikoko Says:

    semoga baby yang keluar nanti penyabar macam ibunya..
    🙂

  2. admin Says:

    InsyaAllah.. semoga lebih penyabar🙂

Leave a Reply

