(,”)

Assalamualaikum

Posted 1,
Semalam hari Rabu aku bercuti. Hes Hes Hes.. Sajer malas ke opis. Sonok gak. Nasib baik hubby aku takde job gak. So, ber cengkerama ngan hubby jer la semalam. Aku pulun bat bunga teloq cousin aku yg tak habis² lagik tue. Alhamdulillah…boley tahan banyak gak siap. Petang lepas bukak pose, kuar gi JJ. Wah…manyak sale woo.. Silap x bawa kete semalam. Kalu tak dah memborong sakan dah. Barang² umah pun banyak yg sale. Then baju² + seluar² pun ngah sale. 50%,60%,70%… Mang bestlah… siap duit jerk.. heh~!

Posted 2,
Hari nie ape menu utk berbuka~?

+tomyam campur+
+teloq goreng+
+nugget goreng+
+owen juice+

Aku dah kehabisan menu sejak dok sendirik nie. Nak makan luar selalu pun parah jugak. Better masak jerk. Tadi shopping sket barang kat giant. Huh~! Mcm² ada…..

6 Responses to “(,”)”

  1. zz Says:

    aku..shopping pun x pi lagik..tp baju kurung aku..tuk taun nih…dh 5 pasang…hikhikhik..tu pun byk hadiah kawen ari tu…so aku tempah laaa…tinggal nk carik tudung..ngan baju abg aku jer…

  2. Admin Says:

    Hes Hes Hes..aku pun x membeli baju thn nie coz mak aku dah bat utk aku 8 pasang… beraya sakan aku thn nie… Hubby aku bebaru nie dah beli 2 pasang ngan seluar. Beli kat sogo.. Bonia pun ngah sale… hes hes hes😀

  3. zz Says:

    hang mmg la..mak wat sdirii..kalau mak aku pdai jahit pun..dh lamo aku beli kain…suh jahit jo..hikhikhik…

  4. Admin Says:

    hahahha..x dapet den nak nolong… kes kes kes🙂

  5. puterisatu Says:

    wah..wah..meriahnya korang…..aku sepasang pun lum ada…..tengok belas ehsan mak aku ler….nak jahit baju aku ke tidak…muahahha….

  6. admin Says:

    hehehe…hang bat la muka sedey sket… kes kes kes🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: