+Long time+

Assalamualaikum..

Posted 1,
Amboih, lama sungguh aku x meluahkan segala isi hati aku kat sini. Maklum la kesibukkan membuat bunga telur sepupu aku utk majlis perkahwinan dier yg telah berlangsung pada 1 dan 2 disember 2006 ghitu sehingga ke majlis bertandang pada 10 disember 2006. Lagipun, terasa malas di hati nie membuatkan aku lagik malas nak menaip sesuatu di website aku nie. Watever, aku nak mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU UTK SEPUPU AKU ASY SYUARAA & SUAMI. Semoga kekal ke hujung nyawa. Nak tgk gambo silalah lawati —–>> http://shiemz.fotopages.com

Posted 2,
Semalam aku belek2 barang² baby aku. Alhamdulillah aku ghase dah complete dah. So, xde benda yg nak dighisaukan bab pakaian/peralatan baby. Kalu ade pun, kendian² la aku beli. yg penting barang yg nak dimasukkan ke dalam labour room. Sonoknya bila tgk barang baby. tetambah tgk playpen dier… Tak saba ghasenyer nak cepat² ade baby… Watever, tgk la dalam fotopages aku barang² baby yg dah aku beli….

Leave a Reply

